valiant

Valiant | brave

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
valiant

Niekto napíše, že Zem je plochá a vláda mu to zakáže hovoriť, pretože tomu nikto nesmie veriť. Na obranu demokracie!

Cena, kterú platí spoločnosť za to, že nikto nemôže písať, že je Zem je plochá, je výrazne vyššia než pár ľudí, kterí strašia ostatných, nech nechodia na koniec sveta. Cenou je stádna mentalita a umlčanie vsetkých iných názorov, často nezmyselných, ale občas naopak oči otvárajúcich.

Keď si všetci myslia to isté, nikto príliš nerozmýšľa.

Ak sa ľudia domnievajú, že sa cenzúra zázračne zastaví u HlavnýchSpráv, historická skúsenosť je jasná. Budú prekvapení.

 
adim
adim | 11.3.2022 15:06

Tak po stý krát ... a aj tak nepochopíš rozdiel medzi cenzúrou a šírením chujovín...


| 11.3.2022 15:15

adim, kto určí čo je šírenie chujovín?
Správne, cenzor alebo, po novom, fakt-čeker. Zavádza sa tu cenzúra aká tu ešte nebola - pretože technologický pokrok bol veľký.
„Ak zamkneš dvere pred všetkými omylmi, zostane za nimi aj pravda.“ Rabíndranáth Thákur


Eamileann
Eamileann | 11.3.2022 15:21

Valiant, výnimočné súhlasím s tým, čo si napísal. Bohužiaľ viem, na obranu čoho to píšeš. Našťastie zatiaľ nikdo nezačal trestať ani zakazovať iný názor. Pravdepodobne dočasne po dobu vojny sa zablokovalo médium šíriace bludy, ku ktorým viac alebo menej inklinuje takmer polovica obyvateľstva,
a ktoré sú pre spoločnosť bytostne nebezpečné vždy, ale obzvlášť teraz, keď Rusko porušilo všetky mysliteľné medzinárodné pravidlá, mení mestá nášho priameho suseda na sutiny a aj skrz toto médium presviedčalo slovač, že koná spravodlivo. Áno, tiež sa bojím že najbližšie voľby vyhrá Fico a nebude sa báť použiť tento alebo podobný zákon na vypnutie všetkých kritických médií, preto je veľmi dôležité, aby podobné zákony mali veľmi jasne definované, dokedy platia a kedy sa použiť nemôžu. Je to veľmi sporné, bohužiaľ, ničnerobenie nás dostalo do stavu, v ktorom sme teraz: veľká časť Slovenska vrátane Teba verí bludom oveľa nebezpečnějším než viera v plochú zem, a ak nechceme byť súčasťou východného "raja", treba s tým niečo robiť, kým je čas... ak ešte nie je neskoro...


Len tak
Len tak | 11.3.2022 15:22

Valiant, zase si ukázal svoje IQ. Ty si taký IQáč.

Obrana demokracie = zákaz veriť že zem je plochá :-)

Ale súhlasím s tebou, valiant... čo ešte príde ? Zakážu veriť v strašidlá ? Alebo v zombíkov ?

V našej katoľíckej spoločnosti vec nemožná.


blackota
blackota | 11.3.2022 15:24

takze najskor resty - mas tu nejake neozodpovedane dotazy na rovanku temu z predchadzajuceho postu ( https://br0nski.gulas.sme.sk/139454/kk-o-totalite.html), takze poprosim doplnit odpovede, inak plati to na konci :)

valiant> sis pekne nasral do huby ;)

tak podme po poriadku:

- na zaklade akej pravnej upravy (konkretne znenie atd) tvrdis, ze "lebo je povolené hovoríť a písať len to, s čím vláda súhlasí"?

- dtto "Sloboda pohybu a zhromažďovania - s tým si už 2 roky usilovne vytierajú..."

- rovnako "Nevraviac o práve rozhodovať o svojom tele."

- "o voľnom trhu sa nadá hovoriť ani omylom.." :)


daj konkretne priklady - paragrafy, znenia, pripadne judikaty a uplne najlepsie aj nejake odkazy na prakticke dosledky, rozsudky atd ;)


dovtedy, kym tak nespravis, mam pravo tvrdit, ze si slabomysleny kus kokota, so snizenou rozpoznavacou schopnostou, ktoreho rodicia su pravdepodobne surodenci :) pekny den ti prajem.


blackota
blackota | 11.3.2022 15:31

valiant> a teraz jeden priklad - v stredoveku, ked (napriklad) armady ustupovali z vyplieneneho uzemia, alebo proste niekto len potreboval vycistit kraj od lud, tak sa nasli ludia, ktori neublizovali priamo, boli na to prilis posrati, prilis lavi, a prilis hlupi, aby sa postavili niekomu priamo - skoro ako ty, a tebe podobni. tento typ ludi nerobil v podstate nic, okrem toho, ze obsah hodil do nejakej studne psa alebo ovcu, uplne to stacilo na vypuknutie epidemie, ktora tu spinavu pracu spravila za tych priposratych zmrdkov :)

samozrejme bolo tam iste riziko - ked takehoto hajzlika dolapili, mal istotu, ze ho v lepsom pripade obesia na najblizsi strom, v horsom ho narazili na kol alebo stvrtili medzi konmi.

pre teba by z toho malo byt ponaucenie, ze mozes byt celkom rad, ze zijes (no skor parazitujes) v civilizovanej spolocnosti, kde platia iste pravidla, ktore napriklad aj take svaby, ako si ty, bohuzial chrania.

lebo tebe ide hovno o nejaku slobodu slova, ty si len beres do papule slobodu slova, lebo ten tvoj oblubeny srackomet dostal stopku.


ja-som ja
ja-som ja | 11.3.2022 15:58

Prečo si každý debil myslí, že šírenie kokotin, lží, nenávisti a všetkej tej ruskej propagandy je ľudské právo.
Tu bude vyplakavat že cenzúra, čo potom v Rusku? Protest proti vojne je extrémizmus, nič okrem oficiálnych názorov nie je dovolené povedať. A najviac sa sťažuju ruské úrady, že prečo RT a Sputnik zakázali v eú. Šírenie lživej proruskej propagandy má byť nielen zakázané, ale aj trestný čin.


roman1 | 11.3.2022 16:11

"Demokracia je forma spoločenského a politického usporiadania, kde každý jedinec je pánom svojho vlastného osudu i osudu celého spoločenstva a v ktorom sloboda jedného človeka končí tam, kde začína sloboda druhého."

Sirenie nenavisti a klamstiev priamo ohrozuje osud a slobodu druheho.

Sa mi pacil aj este jeden vyrok - ale parafrazujem lebo neviem ci si ho pamatam spravne.
"Ak chceme slobodu slova, musime odstranit vsetky zdroje co slobodu slova popieraju."
Rusko neuveritelne popiera slobodu slova a preto ho treba zastavit v tom sireni.
Bezni ludia velakrat nepochopia, ze ich takto manipuluju... a v tedy musi zohrat rolu stat a podla mna konecne s zobudza. A vobec to nie je cenzurovanie naozrov. Je to odstavovanie nenavisti a klamstva. Ano je tenka hranica na zneuzitie tohoto. Ale zatial sme sa IMHO ani k nej nepriblizili a este stale ludia mozu hlasat nenavist.

A k plochozemi - ved to nikto nebrani take tvrdit. Ale ak by zacal niekto tvrdit, ze plocha zem je to jedine a podme zabijat ludi co veria opak - tak v tedy to uz je na zabranenie takehoto sirenia.


bronski
bronski | 11.3.2022 16:12

''zem je plocha'' je hlupost
ale sirit nazor a verejne schvalovat barbarske vrazdenie a a glorifikovat putina ako osloboditela ako to robi harabean je patologicky marazmus


mdl
mdl | 11.3.2022 16:13

V susednom state je vojna a Rusko sa nemusi zastavit len tam.

Staci ak vymyju mozgy ludom na SR este viac a mozme sa rozlucit s NATO a EU a skoncime ako Bielorusi.

Co by si teda navrhoval ako obranu proti tomuto?


musimreagovat
musimreagovat | 11.3.2022 16:54

Myslím si, že právo kohokoľvek šíriť nejaké hlúposti sa končí vtedy, keď hlúposti, ktoré šíri ohrozujú iných ľudí. Tvrdenie, že je Zem plochá nikoho neohrozuje. Tvrdenie, že je Putin mierotvorca a Rusko koná správne, nás ohrozuje všetkých a treba šírenie takýchto bludov stopnúť.


| 11.3.2022 16:54

Pre objektivnost treba dodat, arciluhar Lavrov dostal v mediach priestor aby povedal co na to bombardovanie porodnice vravi rusko. Vsetci vieme, ze klamu, cely svet to vie - su to oni co sa ciernej snazia spravit biele, z hovna lahodku, z vrazdenia robia oslobodenie - ako inak bojovat proti systematickemu sireniu lzi v priestore, nez obmedzenim a lepsou kontrolou. Vsetci vidia ako daleko to moze dojst, ak stat systemovo potlaca nezavislu zurnalistiku, ale pozor! Nezavisla zurnalistika ktora cti principy overovania zdrojov by nikdy nemohla sirit seriozne spravy o tom ze zem je plocha.


Valiant
Valiant | 11.3.2022 16:56

Samozrejme angažovaní zväzáci, ako blackota, nedokážu rozmýšľať ináč ako prvou signálnou sústavou a keď vidia napísané HlavnéSprávy, tak zahoria spravodlivým progresivizmom a nešetria nadávkami a nálepkami.
Ja síce Hlavné správy som nečítal, a predpokladám, že by som sa s nimi ani nezhodol, ale spôsob, akým ich štátna mašinéria zlikvidovala je rovnaký ako to čo robí Putin, alebo Čína.

Vodcovia našich predkov dobre vedeli, po všetkých tých hrôzach a krvi, čo predošlé generácie zažili, prečo dali slobodu slova do základných dokumentov štátov. Určite nie preto, aby ľudia mohli písať iba to, čo nikomu nevadí. Práve naopak, aby mohli písať to, s čím väčšina nesúhlasí.

A pokiaľ sa niekto chce nezmyselne zakrývať výrokom o tom, že sloboda jedného začína tam, kde končí sloboda druhého, tak si najprv toho Lockeho poriadne naštuduj, lebo on obhajoval skutočné slobody a nie toto pokrivené nárokové vnímanie slobôd dnešných progresivistov. Vedz, že sloboda niekoho hovoriť a písať čo len chce, nijako neohrozuje tvoju slobodu ho nepočúvať, alebo s ním nesúhlasiť. Tvoju slobodu ohrozí až vtedy, keď budete spolu v preplnenom kine a on zakričí "Horí!", hoc nehorí.


kikas
kikas | 11.3.2022 16:56

Aj šírenie takejto vtákoviny je dôkazom toho, že šírenie vtákovin je dovolené.
Chýba tu tlačítko "grciam z toho".


| 11.3.2022 16:58

inak kesso, jajo, jojojo ci nepochop su kde? Co museli narukovat? :D


JojkoMojko
JojkoMojko | 11.3.2022 17:13

No zase mudroty majstrov klavesnice. Ak niekto overovanie faktov povazuje za cenzuru, tak to znamena, ze to s nami je v riadnej pici.

Ak verite mudrostiam z badatela bodka net, ze citron je zasadita potrava, tak to je s vami velmi zle...
btw badatel bodka net by tiez mal byt zakazany. Siri chujoviny ktore priamo poskodia nase zdravie. A vidim (po rokoch som navstivil tu stranku s hrdym podtitulom "najoblubenejsia stranka o zdravi", ze badatel bodka net je nakazeny akutnou putinitidou. A desive je to, ze tento premudrely akozeserver o zdravi hrdo spolupracuje s casopisom Slovenka Zdravie. Takze tak mili veriaci

Vsetci chuji, co verite konspiraciam, naserte si. Ste prelezeni vsade a pokus o overenie vasich chujovin nazyvate cenzurou. Nasrat nasrat a este raz nasrat!


Nathanael
Nathanael | 11.3.2022 17:47

Valiant: No - a sme doma. Ak kričí to "horí", tak mu to už zakázať smieme? Lebo presne to sa deje...


Xytrolin
Xytrolin | 11.3.2022 18:38

Flat Earth is the new Dangerous Biolab in Ukraine full of Anthrax!


ja-som ja
ja-som ja | 11.3.2022 18:43

Vodcovia našich predkov dobre vedeli, po všetkých tých hrôzach a krvi, čo predošlé generácie zažili, prečo dali slobodu slova do základných dokumentov štátov.

@Vailant Toto o čom hovoríš? to kde si skopčil? Ty kde žiješ? Lebo na Slovensko to vôbec nepasuje.


roman1 | 11.3.2022 18:55

Ja som necitoval ziadneho Lockeho. Pravdu povediac neviem kto to je. Je to zo "Slovník ekonomie a sociálních věd".

A ak toto co sa u nas deje niekto prirovnava k Cine alebo Rusku ... No nemam pekne slova co by som mu na to povedal. Velmi slusne povedane je to sprostost ako voda v kosi. Tu hrozi nieco len za velebenie tych zlocinov a podporovanie ich. Tu nikomu nehrozi nieco za to, ze ak uvedie udalosti podporene aspon nejakymi faktami aj z druhej strany. Ale fakt nie je JBP - alebo to co Lavrov povie.

Rozumni ludia si uvedomuju, ze z Ukrajiny prichadza aj nejaka ta propaganda ukrajinska. Ale ak je tolko zaberov napr. z Charkova ako to rozflakli Rusi - tak tam vela na pochybovanie nie je.

A je super ako ked napr. dennikn uvadza (a nie je sam) - nepodarilo sa nezavisle overit. Uvadzaju toto napr. tie pro ruske media? Pochybujem, zatial som to nevidel... Oni maju podla nich tu jedinu pravdu.


Eamileann
Eamileann | 11.3.2022 21:09

Pre porovnanie: používať nacistické symboly, velebiť Hitlera a popierať nacistické zverstvá bolo trestné prakticky hneď po skončení WW2, v tomto nevidím veľký rozdiel...


Lodovik
Lodovik | 11.3.2022 21:17

"Cena, kterú platí spoločnosť za to, že nikto nemôže písať, že je Zem je plochá, je výrazne vyššia než pár ľudí, kterí strašia ostatných, nech nechodia na koniec sveta."

Preto to nikto nezakazuje.

Ale to neznamena, ze pri inych veciach nedostanes iny vysledok. Chapes?


JojkoMojko
JojkoMojko | 11.3.2022 21:22

Namiesto nejakych dlhych kecov pohlad do duse rusaka. My sme pre rusakov odpad. Opovrhuju nami.
https://denikn....usky-politolog/

Kecy o tom, ze tam je akasi Prochazkova si strcte do --- kam len chcete. A tu sa oplati platit cesku konkurenciu, clanok je plateny, cena je par dobrych piv mesacne.

Takze nasrat vsetkym fanusikom rusaka.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader